نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 22:44

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند حوالی سد وشمگیر چهار نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر مصدوم شدند.

قاسم غریب آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه امروز وقوع یک سانحه رانندگی شدید به مرکز ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند در محدوده سد وشمگیر به انبارالوم در شهرستان آق‌قلا به همدیگر برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سانحه چهار نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

غریب آبادی تاکید کرد: پس از اعلام حادثه تیم امداد و نجات هلال احمر آق‌قلا به محل حادثه اعزام شدند که پس از امدادرسانی و اقدامات اولیه برای سه مصدوم در این واقعه، تیم هلال احمر یکی از مصدومان را به مرکز درمانی منتقل و دو مصدوم دیگر توسط همکاران در اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است، در سه ماه نخست سال جاری ۵۸۱ حادثه توسط امداد و نجات هلال احمر گلستان امدادرسانی شد که حوادث جاده‌ای با ۳۷۳ حادثه صدر این حوادث قرار داشته که در مجموع حوادث، یک هزار و ۹۳ نفر مصدوم شده که ۴۱۰ مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است، شهرستان‌های مینودشت، گرگان و کردکوی به ترتیب با ۱۱۵، ۱۱۱ و ۷۱ حادثه بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده‌اند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323250

مهمترین اخبار ایران و جهان: