نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 21:59

بازدید رئیس بنیاد شهید از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعتی قبل از محل اسکان خانواده شهدا و ایثارگر زائر امام رضا (ع) در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین قاضی زاده  امشب از محل اسکان زائران، تحت عنوان "موکب خادم الشهدا خراسان رضوی"  بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به خانواده های ایثارگر اسکان داده شده در این موکب قرار گرفت.

قاضی زاده در بازدید از اداره کل بنیاد شهید از روند خودجوش و افتخاری خدمت گذاری کارکنان به زائران حضرت رضا (ع) تقدیر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در آئین رونمایی از سرود 2 زبانه فارسی و عربی "مسیر عاشقی" شرکت خواهد کرد،‌ این سرود با موضوع اربعین و سوگواره دهه پایانی صفر و با یادآوری از جبهه مقاومت، تولید مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و حشدالشعبی عراق است.

گفتنی است؛ اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی با همراهی و حضور افتخاری کارکنان خود، مکان هایی را برای اسکان زائران ایثارگر در دهه آخر صفر در ساختمان اداره کل و ادارات مناطق مشهد به ظرفیت حدود 400 نفر را فراهم کرده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499650

مهمترین اخبار ایران و جهان: