نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 20:26

دستگیری لیدرهایی که قصد آشوب در سرپل ذهاب داشتند

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوصی دستگیری ۲نفر از اعضای اصلی و لیدرهایی که قصد آشوب در شهرستان سرپل ذهاب داشتند، اظهار کرد: با رصد شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) افرادی که در زمینه فراخوان های اعتراضی ،تبلیغ و ترویج برای سلطنت طلبان ،و...فعالیت داشتند، نهایتا بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ علی بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوصی دستگیری ۲نفر از اعضای اصلی و لیدرهایی که قصد آشوب در  شهرستان سرپل ذهاب را داشتند اظهار کرد: طی رصدهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت به افرادی که در زمینه فراخوان های اعتراضی ،تبلیغ و ترویج برای سلطنت طلبان ،و...فعالیت داشتند، این افراد نهایتا توسط سربازان گمنام امام زمان عج بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده و تعدادی هم مورد احضار و ارشاد قرار گرفتند.


وی با بیان اینکه مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان سرپل‌ذهاب همواره خود را در میدان‌های مختلف سربلند بیرون آمدند، عنوان کرد: این خیال باطلی  است که دشمنان در سر دارند که بتوانند در این شهرستان مقاصد خود را عملی کنند.


بابلی ادامه داد: مردم هرگونه گزارشات واخبار خود را به شماره های ۱۱۰ نیروانتظامی ،۱۱۳ستاد خبری اداره اطلاعات ، ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارید.

فیضی دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان سرپل ذهاب نیز عنوان کرد: با افراد مخل امنیت مردم برخورد قاطع قضایی خواهد شد که درس عبرتی شود برای کسانی که قصد اخلال در این شهرستان داشته باشند.

پایان پیام/ د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499606

مهمترین اخبار ایران و جهان: