نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:44

مردم پیشوا امسال هم میزبان زائران رضوی خواهند بود

پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: مردم پیشوا امسال هم میزبان زائران رضوی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پیشوا ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در روز شهادت امام رضا (ع) ما پیشوایی ها میزبان زائران رضوی هستیم که از تمام شهر و روستاهای اطراف و هم جوار به پابوس حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام می آیند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم سال گذشته بسیار عالی برگزار شد و مردم پیشوا از زائران میزبانی کردند و خدمات دادند گفت: سال گذشته موکب‌های فراوانی از میدان بسیج ورامین تا میدان شهید اردستانی پیشوا بر پا شد و امسال نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده و در روز شهادت آمادگی کامل داریم که مراسم به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

امام جمعه پیشوا عنوان داشت: مردم پیشوا سعی کنند از سال‌های قبل بهتر برای زائرین امام رضا علیه السلام سنگ تمام بگذارند و حضور پرشور داشته باشند.

باقری بیان داشت: از صبح روز شهادت مردم پیشوا در موکب ها فعال و باشند پذیرایی کنند، ما هرچه داریم به برکت اهل بیت و امامزاده جعفر علیه السلام در این شهر و دیار است اینها هویت ما هستند ما اگر این هویت‌ها را کنار بگذاریم چیزی برایمان نمی‌ماند ان شاالله امسال هم بتوانیم میزبان خوبی برای زائرین امام رضا و امامزاده جعفر علیه السلام باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490094

مهمترین اخبار ایران و جهان: