نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 20:44

جابه‌جایی بیش از ۶ هزار و۹۰۰ مسافر از شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: ۶ هزار و۹۰۰ نفر مسافر در ۶ ماه گذشته از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل مهدی آزاد، شامگاه امروز در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته ۶۳۳  هزار و۳۹۳ تن کالا توسط ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا از شهرستان نمین جابجا شده و بیش از ۲۶ هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این مدت با استفاده از ۲ هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان نمین لکه گیری شده و ۹۵ کیلومتر نیز عملیات شانه سازی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین تصریح کرد: در ۶ ماهه گذشته  ۷۹۰ متر مکعب از کانال‌ها طرفین راه را در این شهرستان توسط راهداران پاکسازی شده است و در دماغه‌های پر برخورد ۳۰ عدد استوانه ایمنی نصب شده است.

آزاد گفت: ۲۴۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده و راهداران ۱۱۵ مورد از تیرهای روشنایی را با دپو خاکریز ایمن سازی کرده‌اند و هم‌چنین با حضور۲۲۰مورد گشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۴۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۱ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530994

مهمترین اخبار ایران و جهان: