نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 08:48

رفع مشکلات 3 واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان ، مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، درویش‌علی حسن زاده اظهار کرد: ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان برگزار و در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اتخاذ گردید.

وی افزود : واحد تولیدی «لبن صنعت گلستان» در زمینه تولید محصولات لبنی ، واحد تولیدی مرغ «هاشم» گنبد در زمینه تولید جوجه یکروزه و واحد تولیدی «مهدی مشکانی» در زمینه تولید مرغ گوشتی بودند که در این جلسه مشکلات آنها مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اتخاذ گردید.

حسن زاده گفت ، مشکلات این واحدها در حوزه بانک ملی و بانک ملت بود که با همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه ، موانع تولید آنها رفع گردید.

لازم به ذکر است، سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان گلستان با حمایت‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشت.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501194

مهمترین اخبار ایران و جهان: