نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:46

59 خانواده تحت حمایت تهرانی صاحبخانه شدند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان از صاحبخانه شدن 59 خانواده تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حمید تیزهوش مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 605 خدمت عمرانی به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان 11 میلیارد و 120 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، کمک های خیّران و آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: 59 خانواده تحت حمایت در این مدت زمان خانه دار شده اند.

تیزهوش، بیان کرد: همچنین 81 واحد مسکن روستایی در روستاهای اخترآباد و فیلستان برای خانواده های تحت حمایت در حال احداث است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهرری با مشارکت خیران، کلنگ زنی آن انجام شده که در مدت ۱۸ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی همچنین به تعمیرات مسکن جامعه هدف، اشاره کرد و گفت: 327 خانواده تحت حمایت در این مدت زمان از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه ای به مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برخوردار شده اند.

تیزهوش یادآور شد: پیرو تفاهم نامه با شرکت گاز، لوله کشی رایگان گاز برای 138 خانواده تحت حمایت نیز در دست اقدام است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472506

مهمترین اخبار ایران و جهان: