نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 18:12

نشان هلال احمر مایه آرامش زائران

نشان هلال احمر مایه آرامش زائزان اربعین است و جا مشکلی پیش می آید به آغوش هلال احمر پناه میبرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به عتبات عالیات، در شلوغی مراجعات زوار و رفت و آمد توأم با نگرانی و امید برای پذیرش و مداوا به درمانگاه صحن حضرت زهرا در نجف اشرف آمدم.

حضور یک خانم و آقا همراه با فرزند نوزاد چند ماهه توجه ام را جلب کرد، با توجه به شرایط سخت آب و هوایی نظیر گرما هوا، حضور این خانواده همراه با فرزند نوزاد خویش کنجکاوی‌ام را برانگیخت.

با توجه به بیماری نوزاد و نگرانی مادر که لحظه‌ای چشم از صورت فرزندش برنمی داشت کار برای مصاحبه و گفت و گو سخت بود، اما الحمدلله توانستم با پدر او گفت و گوی مختصری داشته باشم و ماجرای حضور نوزادی که هنوز تولد یک‌سالگی اش را جشن نگرفته را در سفر اربعین بدانم.

پدر خانواده به خبرنگار مهر گفت: ما از شهرستان پارس آباد مغان استان اردبیل آمده‌ایم، بچه‌ام دو ماهه است و برای زیارت حضرت امیرالمومنین به شهر نجف آمده‌ایم و به دلیل گرمازدگی فرزندمان به این درمانگاه هلال احمر مراجعه کردیم.

وی از ماجرای سفرش به همراه نوزاد ۲ ماهه‌اش به نجف گفت: هفت سال از شروع زندگی مشترکمان می‌گذشت، و ما صاحب فرزند نمی‌شدیم. سال پیش به همراه همسرم به زیارات اربعین آمدیم و همین جا در نجف اشرف از آقا امام علی ع خواستیم تا ما را صاحب فرزند کند و عهد کردیم اگر صاحب فرزند شدیم او را به زیارت حرم امیرالمومنین می‌آوریم. به این دلیل همراه با بچه دوماهه به سفر اربعین آمدیم و او را همراه خود آوردیم.

وی در خصوص رضایت از خدمات درمانگاه هلال احمر گفت: هر جا نشان هلال احمر را می‌بینیم به ما آرامش می‌دهد و هر جا مشکلی داریم به آغوش هلال احمر پناه میبریم؛ اینجا دکتر متخصص اطفال حضور داشت و بهترین نحو همکاری را با ما داشتند و شرایط را برای انتقال نوزاد به بیمارستان امام علی فراهم کردند و از همه افرادی که در هلال احمر مشغول هستند تشکر می‌کنم و خسته نباشید و خدا قوت میگویم.

نشان هلال احمر مایه آرامش زائران

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471850

مهمترین اخبار ایران و جهان: