نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 19:49

ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت روز به روز افزایش می‌یابد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم عزاداری تاسوعا در بوشهر ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ابراز داشت: ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی عاشق اهل بیت (ع) و دلداده اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده و هستند و با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورا، روز به روز بر ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت افزوده شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری دهه اول محرم در جای جای ایران اسلامی و بویژه در استان بوشهر با کیفیت مطلوب و با حضور بی نظیر مردم برگزار شده و این مهم نشان دهنده عمق ارادت مردم به اهل بیت (ع) است.

محمدی زاده به پیاده روی میلیونی اربعین اشاره کرد و یادآور شد: میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) در ایام اربعین، خالصانه در این آئین‌ها مشارکت می‌کنند و جهانیان شاهد دریای عشق بین نجف و کربلا هستند.

استاندار بوشهر بر لزوم تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا تاکید کرد و افزود: فداکاری و ایثارگری و آزادگی امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش، کلاس درس مردانگی و حریت است و باید این قیام ماندگار، تبیین شود.

محمدی زاده با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم شریف استان بوشهر تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امر مهمی است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با تاسی از سرور و سالار شهیدان، در برابر جهانیان ایستادگی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1410150

مهمترین اخبار ایران و جهان: