نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:42

اعزام هیات تجاری به هند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان از برنامه‌ریزی برای توسعه روابط با هند و همچنین افزایش صادرات به این کشور خبر داد و گفت: در این راستا هیات تجاری در شهریورماه به هند اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در جمع خبرنگاران از اعزام یک هیأت تجاری به کشور هند خبر داد و اظهار کرد: این هیأت تجاری و اقتصادی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند و اتحادیه صادرکنندگان استان به این کشور اعزام می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه این هیأت تجاری با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران به کشور هند اعزام می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این هیأت شهریور ۱۴۰۲ عازم شهر دهلی نو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام این هیأت تجاری با توجه به رویکرد دو کشور ایران و هند در گسترش روابط تجاری و معرفی هر چه بیشتر محصولات صادراتی استان زنجان و افزایش مراودات تجاری با این کشور است، ابراز کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند در راستای استفاده از فرصت بازار بزرگ هند در گسترش صادرات خود در این هیات حضور پیدا کنند.

رنگ رونا با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای اعزام این هیأت تجاری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات B2B، دیدارهای دوجانبه با تشکل‌های اقتصادی هند، بازدید از مراکز تجاری مرتبط، جلسه مشترک با سفیر و رایزن ایران و هند و ... از جمله برنامه‌های این سفر تجاری است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان ادامه داد: فعالان اقتصادی و صادرکنندگان و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تجاری و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۴- ۳۳۴۷۴۸۴۱ و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۲۶۸۹۰۱۶ با اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تماس حاصل کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419550

مهمترین اخبار ایران و جهان: