نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:24

پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان اشتغالزایی روستایی در ایلام

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت: در سال جاری مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی روستایی استان پرداخت شده است.

مرتضی دالوند مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام، بعداز ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی روستایی و عشایری استان پرداخت شده است. 

وی افزود: این مقدار تسهیلات در قالب ۴۴ فقره به ۵۰ نفر از متقاضیان طرح‌ های اشتغالزایی روستایی و عشایری پرداخت شد و در صورت تخصیص مجدد، باز هم اعتبارات به متقاضیان پرداخت می‌شود. 

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام یادآور شد: این صندوق با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال جاری گام موثر و بسیار مهمی در جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برداشته است.

دالوند ادامه داد: پرداخت این تسهیلات در راستای رویکرد‌ های این صندوق، با هدف حمایت از کسب و کار‌های خرد و کوچک کارآفرینان روستایی و مناطق محروم صورت گرفته است. 
  
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پرداخت این میزان تسهیلات از سوی صندوق کار آفرینی امید استان، موجب افزایش رونق اقتصادی در مناطق روستانشین می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442106

مهمترین اخبار ایران و جهان: