نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 12:31

۳۰ شرکت تعاونی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح ۳۰ شرکت تعاونی در استان، برگزاری مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه استان و... از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در دهه فجر است.

محسن مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، باید ایجادکننده شور و نشاط در جامعه کارگری باشد لذا برنامه‌های این ایام باید تخصصی باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت دهه فجر همه تاکیدها بر برنامه‌های مهم و کیفی بود که باید با برنامه‌ریزی و اتخاذ رویکردهای خلاق و نوین سعی در اجرای برنامه‌های محتوایی و اثرگذار در سطح جامعه داشته باشیم.

وی نواختن زنگ انقلاب ویژه جامعه کار و تلاش در کارگاه‌ها و شرکت‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های این ایام دانست و بیان داشت: افتتاح ۳۰ شرکت تعاونی در استان، برگزاری نشست تخصصی تشکلات کارگری و کار آفرینی استان با مسئولان، برگزاری مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه استان، برگزاری میز خدمت در قطب صنعتی شهرکرد و... از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر کمیته کارگری و کارآفرینی استان است.

مولوی در پایان با اشاره به در پیش بودن ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت هر ساله جامعه کارگری و کارفرمایی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام، تصریح کرد: علی‌رغم میل دشمنان، این بار نیز شکوه جشن انقلاب را در جامعه کارگری خواهیم دید. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014694

مهمترین اخبار ایران و جهان: