نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 10:04

انهدام باند سارقان سابقه دار در تالش

تالش- فرمانده انتظامی تالش از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان سابقه دار پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص سرقت‌های مختلف طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رستمی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی صورت گرفته، اعضای باند ۳ نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تالش از اعتراف این افراد به ۵ فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از منزل خبر داد و گفت: سارقان ۳۲، ۴۱ و ۴۸ ساله سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای نا امن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

رستمی بر رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و ادامه داد: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179394

مهمترین اخبار ایران و جهان: