نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 13:42

اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در دشتستان تسریع شود

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا در کمترین زمان با تخصیص بودجه لازم، عملیات اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از پیگیری آخرین وضعیت ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: این سفر مصوبات خوبی برای استان بوشهر داشت که باید برای تسریع در اجرای آن تلاش شود.

وی اضافه کرد: در تماس با معاونت اجرایی رئیس‌جمهور آخرین وضعیت ابلاغ مصوبات سفر رئیس‌جمهور را جویا شدم، هنوز ابلاغ نشده است البته تصمیمات خوبی برای دشتستان اتخاذ شده و به اکثر درخواست‌های ما پاسخ مثبت داده شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنگونه که دوستان در نهاد ریاست جمهوری به بنده گفتند پروژه‌های تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور، احداث سد دهرود، احداث جاده نمازگاه – ارم – بوشکان، تکمیل مجتمع‌های فرهنگی هنری در بخش‌های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره در لیست مصوبات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های احداث خط انتقال سد ارغون، احداث و تکمیل مخازن آب کلمه و دالکی، تکمیل پل درودگاه و تکمیل طرح آبیاری نوین در نقاط مختلف شهرستان در لیست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و شهرستان دشتستان است.

رضایی ادامه داد: تکمیل و اجرای این پروژه‌ها دشتستان را متحول خواهد کرد و تأثیر مستقیمی بر روی اقتصاد شهرستان و رفاه و رضایت مردم خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از امروز باید تلاش کنیم تا در کمترین زمان با تخصیص بودجه لازم، عملیات اجرایی طرح‌ها آغاز شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155406

مهمترین اخبار ایران و جهان: