نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:44

تامین زمین برای دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال

شهرکرد_رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با پیگیری‌های مستمر اعضای این شورا زمین مجتمع دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال انتظار دامداران تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی حیدری در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: از ۲۵ سال گذشته تا کنون زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع دامداران غرب شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دامداران این ناحیه مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهرکرد تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری انجام دادند تا بتوانند این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های مجتمع دامپروری شاه‌منظر و محوطه‌سازی آن نامناسب است که انتظار است رفع این مشکلات در اولویت کاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور ارتقای رفع مشکلات عمومی شهروندان و افزایش رضایتمندی در شهرکرد، شناسایی مشکلات و مطالبه گری از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری را جز مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: اُمید است با تعامل، همکاری و وحدت بین مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی و همچنین شهروندان بتوانیم نسبت به تسریع در روند شناسایی و رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای کیفی و کمی شاخص‌های توسعه شهری اقدام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159694

مهمترین اخبار ایران و جهان: