نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:10

دشمنان با ایجاد اختلال در بازار ارز به دنبال فتنه افکنی هستند

رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه بدخواهان نظام با ایجاد اختلال در بازار ارز به دنبال فتنه افکنی هستند، گفت: اجازه هیچگونه فتنه افکنی به دشمنان داخلی و خارجی را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یکی از وعده‌های حقیقی به بشریت در جهت تشکیل تمدن اسلامی است، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی نقطه قدرت و قوت انقلاب را شناخته‌اند و با انواع شبهه‌ها برای زیر سوال بردن بحث مهدویت و جایگزین کردن یک منجی بدلی اقدام کرده‌اند تا ذهن‌ها را منحرف کنند.

وی با بیان اینکه مردم آگاه ایران اسلامی با بصیرت نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کنند، افزود: بدخواهان ملت با ایجاد فتنه و اختلال در بازار ارز به دنبال فتنه افکنی جدید بوده اما قطعاً این فتنه نیز با بصیرت مردم، تدبیر مسئولین و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب ناکام می‌ماند.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ولایتمداری است، اضافه کرد: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت پیرو ولایت بوده و اجازه هیچ‌گونه فتنه و اختلاف افکنی را به دشمنان داخلی و خارجی را نمی‌دهند.

امام جمعه موقت رشت به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «این انقلاب با دست مردم به دست امام زمان تقدیم می‌گردد» اشاره کرد و افزود: اهل تقوا نسبت به افراد نیازمند احساس مسئولیت می‌کند و به عنوان نماینده خدا در زمین در احسان و انفاق پیشی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های هفته منابع طبیعی غرس یک میلیارد نهال است، گفت: درختکاری و حفظ و نگهداری نعمات خداوند یکی از مسئولیت‌ها و جزو وظایف همه انسان هاست و خداوند به واسطه مهربانی این منابع ارزشمند را در اختیار ما قرار داده است.

وی با تبریک روز جوان، به نقش بی بدیل جوانان در تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم جوانان با اقتدا به حضرت علی اکبر (ص) منشأ تحول بوده و در شکل گیری تمدن اسلامی ایفای نقش مؤثر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069994

مهمترین اخبار ایران و جهان: