نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 12:14

رستمی: شهادت احمدی شوک بسیار بزرگی برای ورزش بود/ او الگوی جوانان و ورزشکاران است

قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: شهادت اسماعیل احمدی شوک بسیار بزرگی برای ورزش بود. هنوز هم باور نمی‌کنیم که از بین ما رفته است.

روح الله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص در گذشت اسماعیل احمدی در سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در کرمان اظهار داشت: من مدت خیلی کوتاهی بود که احمدی را از نزدیک می شناختم و نسبت به آن شناختی که داشتم بسیار مرد پر تلاشی بود و همیشه برای کمک کردن و یاری رساندن به محرومان پیش قدم بودند. همیشه مسائل و مشکلات مردم را مهربانانه و دلسوزانه پیگیری می کردند و پیش می بردند. 

وی افزود: یادم می آید در اردوی خوزستان که بودیم ورزشکاران هم حضور داشتند خیلی با حوصله و سعه صدر و صبورانه کار را پیش می بردند. خیلی با ورزشکاران رفیق بود. شهادت اسماعیل احمدی شوک بسیار بزرگی برای ورزش بود. هنوز هم باور نمی‌کنیم که از بین ما رفته است. انشاالله در آن دنیا مهمان اربابش سید الشهدا باشد و ما را هم از شفاعت خود بی بهره نگذارد.

رستمی در پایان در خصوص خصوصیت شخصیت اسماعیل احمدی عنوان کرد:اتفاقا من به پدرم می‌گفتم که انتظار نداشتیم که یک انسان تا این حد شخصیت چند وجهی و مقام بالایی داشته باشد. ما نگاه وسیعی به شخصیت احمدی نداشتیم. وقتی کسی به فیض شهادت می‌رسد تازه چند وجهی بودن شخصیت او برای دیگران نمایان می‌شود و تازه مشخص می‌شود که چقدر شخصیت برزگی داشتند تا به این مقام نائل شدند. احمدی می‌تواند الگوی درستی برای جوانان به خصوص ورزشکارانی که می‌خواهند در این راه قدم بگذارند باشد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060706

مهمترین اخبار ایران و جهان: