نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:35

تجلی وحدت| حماسه حضور دهدشتی‌ها در فجر ۴۴ فجر انقلاب+ عکس و فیلم

مردم ولایی دهدشت در ۴۴ فجر انقلاب به خیابان آمدند و با حضور خود مشت محکمی به دشمن زدند.

خبرگزاری فارس کهگیلویه_ سیده مریم پیروزان: امروز و در ۴۴مین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی همه آمده بودند تا عظمت انقلاب اسلامی را به جهان مخابره کنند.

مردم ولایی دهدشت با حضور حماسی خود در این روز با آرمان‌های شهدا و امام راحل عهد بستند و بانگ رسای استقلال آزادی را فریاد زدند.

طنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی بر دستان مردم دهدشت نشان از این داشت که همه زندگی آن‌ها وامدار این سه رنگ است و با عمق جان نام ایران فریاد می‌زدند.

آری، مردم با حضور مثال‌زدنی خود تجلی وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با شعارهای استکبارستیزی خود پوزه دشمن را به خاک مالیدند تا نام ایران و ایرانی برای همیشه تاریخ سربلند و جاوید بدرخشد.

آن‌ها با طنین شعارهای استکبارستیزی به دشمن نشان دادند تمام محاسبات آن‌ها غلط است و بار دیگر ۴۴مین فجر انقلاب رفراندوم جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

این حضور باشکوه نشان داد نسل جوان همچنان رهرو راه امام و شهداء و الگو گرفته مکتب سلیمانی هستند و قدردان خون‌هایی که پای درخت انقلاب ریخته شد هستند.

و به کوری چشم دشمنانی که گفتند جمهوری اسلامی این برف زمستان را نخواهد دید اما باز امسال باشکوه‌تر از همیشه ۴۴‌مین فجر انقلاب را جشن گرفتیم و ان‌شاءالله آیندگان هم این مسیر پرافتخار را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033306

مهمترین اخبار ایران و جهان: