نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 07:07

پذیرای منطقه «گاوازنگ» بدون معارض هستیم

شهردار زنجان گفت: اگر تعیین و تکلیف معارضین در منطقه «گاوازنگ» انجام شود با کمال میل پذیرای انتقال این منطقه به شهرداری هستیم.

علیرضا فیروزفر, شهردار زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس پیرامون دغدغه‌های تحویل منطقه گاوازنگ به شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه گاوازنگ معارضینی دارد که باید مسائل مربوط به آن حل و فصل شود تا بتوانیم برنامه‌های متعدد خود از جمله جذب سرمایه‌گذار و ایجاد امکانات را انجام دهیم.

شهردار زنجان با تأکید بر اینکه شرایط باید برای تحویل به شهرداری آماده باشد، گفت: معتقدیم این منطقه مستعد است که به یک منطقه نمونه گردشگری در سطح کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه یک مدتی منطقه گاوازنگ تحت مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌های استان بود و این سازمان امورات مربوط را در حد توان خود انجام داده است، افزود: اگر تعیین و تکلیف معارضین انجام شود با کمال میل پذیرای انتقال منطقه کاوازنگ به شهرداری هستیم.

فیروزفر با بیان این مطلب که انتظارمان این است که یا مالکیت منطقه به شهرداری منتقل شود یا بهره‌وری آن بدون معارض به شهرداری واگذار شود، ادامه داد: در صورت انتقال این منطقه به شهرداری با تمام قوا در کمترین زمان این منطقه را به یک تفرجگاه نمونه تبدیل می‌کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه سال‌ها بود این منطقه بلاتکلیفی به سر می‌برد اما در مدیریت جدید استان، همراهی و و ورود شخص استاندار  و مدیران مربوطه مشکلات در مسیر حل‌شدن قرار گرفته است، بیان داشت: طبق قانون اراضی زمین‌های خارج از حریم در اختیار منابع طبیعی و داخل حریم در اختیار راه و شهرسازی است.
 پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579428

مهمترین اخبار ایران و جهان: