نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 11:45

صلح و سازش در ۲ پرونده قصاص در رودان

جلسه صلح و سازش در دو پرونده قصاص با حضور سرپرست اجرای احکام دادسرای مرکز استان هرمزگان در شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، الهام پور دهقان قاضی دادگستری و سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان امروز در بازدید از واحد اجرای احکام دادسرای رودان و زندان این شهرستان، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در این دو مجموعه به منظور ارتقای عملکرد آنها توصیه های لازم را مطرح کرد.

در جریان بازدید این مقام قضایی از دادسرا و زندان شهرستان میناب موضوعات مختلفی از جمله وضعیت زندانیان غایب و متواری و تعیین تکلیف پرونده های کسر موقت پیگیری شد.

همچنین در ادامه، جلسات صلح و سازش برای پیگیری اخذ رضایت اولیای دم در دو پرونده قصاص نفس با حضور سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و تعدادی از قضات و مددکاران در زندان شهرستان رودان برگزار شد.

سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: کارگروهایی در دستگاه قضایی استان برای پیگیری و ایجاد مصالحه در پرونده های واجد شرایط تشکیل شده که کارگروه تعیین تکلیف پرونده های قصاص یکی از آنهاست که با برگزاری جلسات مستمر با حضور اولیای دم و ریش سفیدان و معتمدین محلی در جهت ایجاد صلح و سازش نیز تلاش می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569028

مهمترین اخبار ایران و جهان: