نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 20:01

مناقصه برف‌روبی شهر زنجان یک شرکت کننده داشت

شهردار زنجان با بیان اینکه مبلغ 9 میلیارد تومانی برای برف‌روبی و حل مشکلات از جمله ایجاد آرامش قابل توجه نیست، گفت: در سال جاری مناقصه ستاد برف‌روبی در زنجان فقط یک شرکت کننده داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان عصر امروزدر جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه عملیات زمستانی نیروهای شهرداری از جمله برف‌روبی در سال گذشته روند قابل قبولی را داشته است، اظهار کرد: به همین دلیل امکان دسترسی داشتن به تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی لازم و ضروری است.
شهردار زنجان با تاکید بر اینکه هزینه‌های خواب ماشین‌آلات شهرداری تعدیل شده است، تصریح کرد: این هزینه‌های خواب در سال‌های گذشته بالا بوده است.
وی تاکید کرد: در مورد هزینه‌ها سعی می‌شود که با دقت کامل عمل شده و صرفه‌جویی انجام شود و در این میان باید از سپاه برای در اختیار قرار دادن تجهیزات تقدیر شود.
فیرزفر با بیان اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی اجاره شده در فصول خواب در اقدامات عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: در واقع می‌توان گفت که خواب این ماشین‌آلات صرفا خواب نیست و یک آمادگی به شمار می‌رود.
شهردار زنجان با تاکید بر اینکه قرارداد برف‌روبی در زمستان نباید در یک لایحه قرارداده شود، افزود: در این حوزه هیج ریسکی را نمی‎توان پذیرفت، چرا که میزان بارش‌ها و شرایط جوی قابل پیش‌بینی نیست.
وی با بیان اینکه مبلغ 9 میلیارد تومانی برای برف‌روبی و حل مشکلات از جمله ایجاد آرامش قابل توجه نیست، ادامه داد: در سال جاری مناقصه برف‌روبی در زنجان فقط یک شرکت کننده داشت.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549272

مهمترین اخبار ایران و جهان: