نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 17:04

جنبش جهاد: مدیریت نبرد در دست مقاومت فلسطین است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه جنایات اشغالگران در غزه تلاشی ناموفق برای بازگرداندن اعتبار به ارتش و شهرک نشینان صهیونیست است، تاکید کرد: مدیریت نبرد در دست مقاومت فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصعب البریم»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز یکشنبه، 15 اکتبر در گفت‌گو با شبکه «المیادین»، با تایید این که دشمن اسرائیلی اراده‌ای برای مبارزه ندارد، گفت: مدیریت نبرد در دست مقاومت فلسطین است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی «المیادین»، البریم گفت: دشمن از چند موضوع ابراز نگرانی می‌کند که مهم‌ترین آن گشایش جبهه شمالی توسط حزب‌الله است. این نگرانی علاوه بر ادامه ورود موشک‌های مقاومت به تل‌آویو، به ویژه از زمانی است که موشک‌های غزه چند روز پیش به صفد (مرکز فرماندهی شمال) رسید.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها برای آواره کردن مردم فلسطین با شکست مواجه خواهد شد؛ زیرا مردم نوار غزه هرگز سرزمین خود را ترک نخواهند کرد. مقاومتی که توانست از مردم خود محافظت کند و تصمیم تاریخی برای ورود به شهرک های داخلی اشغالی را بگیرد، قادر است از مخاطبان خود محافظت کند.

سخنگوی جهاد توضیح داد: جنایات مرتکب‌شده توسط اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه، تلاشی ناموفق از سوی این رژیم برای بازگرداندن اعتبار به ارتش خود و بازگرداندن اعتماد به شهرک نشینان آن است؛ این کاری است که نتانیاهو نتوانست انجام دهد و دیروز دیدیم که چگونه در دل پایگاه‌های نظامی خود فحش می‌خورد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه نبرد «طوفان الاقصی»، تحولی کیفی برای چشم‌انداز راهبردی مقاومت در فلسطین اشغالی و نیروهای حامی آن در سطح کل امت خواهد بود، گفت: فرصت تاریخی برای تکمیل مرگ این رژیم فرا رسیده است، زیرا «اسرائیل» ضعیف است.

روز گذشته یک منبع آگاه از گردان‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که رزمندگان مقاومت در میدان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و برای هرسناریویی آماده‌اند؛ آن‌ها طبق برنامه‌های قبلی کار می‌کنند.

امروز، رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود بر «میزان فاجعه‌ای که به شهرک‌های اسرائیلی اطراف در نوار غزه رخ داد»، پرداختند؛ بحران بزرگی که طی عملیات مقاومت فلسطین از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در روز شنبه ۷ اکتبر برای اشغالگران ایجاد شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538928

مهمترین اخبار ایران و جهان: