نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 19:06

عملکرد مثبت مدیریت باعث خوش‌بینی مردم به نظام می‌شود

امام جمعه ایلام گفت: عملکرد مثبت مدیریت باعث خوش‌بینی مردم به نظام می‌شود و عملکرد منفی بازخورد اجتماعی بسیار بدی در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین  الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام روز سه شنبه در دیدار با مسئولان دیوان محاسبات استان ایلام، اظهار کرد: مدیریت فقط بُعد فردی نیست و آثار آن تمام جامعه را فرا خواهد گرفت، این عملکرد بازخورد نظام جمهوری اسلامی است. 

وی افزود: مدیریت در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمات رسانی به مردم است، باید کاری کرد که مدیریت ها باعث آثار و بازتاب مثبت در جامعه شود. 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام یادآور شد: ممکن است مدیران در ابتدای راه با قوانین به خوبی آشنا نباشند، لذا دیوان محاسبات مدیران را با قوانین آشنا کند. 

وی عنوان کرد: عملکرد مثبت مدیریت باعث خوش بینی مردم به نظام می شود و عملکرد منفی بازخورد اجتماعی بسیار بدی در جامعه دارد. 

امام جمعه ایلام بیان کرد: مجلس وقتی بودجه را برای دستگاه های اجرایی تصویب می کند، قاعدتا باید روی هزینه های آن نیز نظارت داشته باشد، نقش دیوان محاسبات در این زمینه بسیار اساسی و مهم است. 

وی افزود: با نظارت دیوان محاسبات بر دخل و خرج دستگاه های اجرایی، هزینه ها مشخص و شفاف می شود.

وی بیان کرد: مردم به این نهاد اعتماد دارند چرا که تخصص و تعهد در این نهاد به خوبی قابل مشاهده است. 

وی تصریح کرد: اگر مواردی از تخلف در یک دستگاه اجرایی وجود داشته باشد، کارشناسان دیوان محاسبات نباید تحت تاثیر قرار گیرند و کرامت و عزت خود را حفظ کنند. 

حجت الاسلام  والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه مدیران باید در وظایف خود مغلوب وسوسه ها نشوند، عنوان کرد: مدیران باید در حساب و کتاب ها، آخرت و دین را در نظر بگیرند، نباید دین را به دنیا فروخت و این مهم سرلوحه کار مدیران باید باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دیوان عدالت اداری به‌منظور رسیدگی به شکایات، دادخواهی‌ها و اعتراضات مردم نسبت به مأموران یا واحدها یا آیین‌نامه‌های دولتی و احقاق حقوق آنها، زیر نظر قوه قضائیه تأسیس شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556928

مهمترین اخبار ایران و جهان: