نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 22:52

سید حسن خمینی: سیاست اسرائیلی‌ها حاشاکردن جنایت‌هایشان است

تولیت حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه گفت: سیاست اسراییلی ها حاشا کردن جنایاتشان است. اما وقاحت بزرگتر، اقدام رئیس جمهور آمریکاست که در همان روز به آنجا می رود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امشب (پنجشنبه، ۲۷ مهرماه) در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: یک ملتی بیش از ۷۰ سال مورد ظلم واقع شده است.

وی افزود: این روزها دروغی را در مورد مالکیت یهودیان بر اراضی می‌گویند. اگر اینگونه است تمام سادات باید فردا مدعی اراضی مکه شوند! 

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با بیان اینکه اگر قومی چند هزار سال قبل مالک اراضی بوده، ملاک مشروعیت نیست، تصریح کرد: دروغ دیگر این است که می‌گویند، این است که فلسطینی ها اراضی خود را فروخته بودند. خودشان می‌گویند ما ۱۰ درصد زمین ها را خریده بودیم. البته محققان می‌گویند فقط ۳ درصد. 

وی ادامه داد: دلیل دیگر این ظلم را هلوکاست می‌دانند. اگر این‌طور است استان باواریای آلمان را می‌دادید تا ساکن شوند. اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیایید، تمام عالم باید مطلع شود، اما خون خاورمیانه ای ها مهم نیست.

تولیت حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه، گفت: سیاست اسرائیلی ها حاشا کردن جنایاتشان است. اما وقاحت بزرگتر، اقدام رئیس‌جمهور آمریکاست که در همان روز به آنجا می رود.

وی ضمن اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در زنده نگه‌داشتن آرمان قدس، گفت: حرکت امروز مقاومت چیزی جز بذری که امام کاشت، یعنی بازگشت به هویتی دینی، نیست.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، تاکید کرد: شرایط منطقه آبستن حوادث مهمی است و هر لحظه ممکن است اتفاق مهمی رخ دهد. در چنین شرایطی باید وحدت و انسجام را حفظ کرد. باید اختلافات را کنار گذاشت. شرایط خاصی در دنیا پدید آمده و می‌تواند آبستن حوادث خوبی باشد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از حکام عرب، گفت: اما روزگار فرق کرده است و امروز اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده تا تیغ دروغ های آن‌ها دیگر برش نداشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543928

مهمترین اخبار ایران و جهان: