نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:24

فراهم شدن زیرساخت برای پذیرایی از زائرین اربعین

فرماندار پیرانشهر پروژه ها و زیرساختها برای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی را آماده خدمات دهی دانست و گفت: طی بازده زمانی کوتاه کاستیهای موجود نیز از ادارات دخیل اتخاذ گردید که اکثر این پروژه ها نیز آماده بهره برداری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فرماندار پیرانشهر در جلسه موکب داران ضمن ارائه عملکردی از زیرساختهای موجود برای تردد زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: موکب داران با وظیفه حساس خود با خلوص نیت مهم ترین بخش از زحمات اربعین را متحمل میشوند.

کاک درویشی عمده پروژه ها و زیرساختها برای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی را آماده خدمات دهی دانست و گفت:  طی بازده زمانی کوتاه کاستیهای موجود نیز از ادارات دخیل اتخاذ گردید که اکثر این پروژه ها نیز آماده بهره برداری هستند.

حسینی رئیس عتبات عالیات و استان نیز در این مراسم اظهار داشت: ۹۸ موکبدار درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به ۷۴موکب مجوز فعالیت داده شده است

حسینی در ادامه تصریح کرد: ۱۶موکب در سطح شهرستان پیرانشهر روزانه با ارائه ۵۷هزار پرس غذا از جلدیان تا پیرانشهر و مرز تمرچین با ارائه ۱۸هزار اسکان آماده خدمات دهی به زائرین هستند.

حسینی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی و همپوشانی موکبها،جانمایی محل موکبها و بررسی زیرساختهای موجود عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442928

مهمترین اخبار ایران و جهان: