نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 12:20

۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بوشهری ایجاد شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۱۳ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای مددجویان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس روشن مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برگزاری آئین تجلیل از سه هزار خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در ۱۷ بهمن‌ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی افزود: این همایش همراه با مراسم تکریم از یاوران اشتغال، کارآفرینان، مجریان طرح‌های اشتغال و نخبگان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۱ در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان خودکفا شده تحت حمایت در حاشیه این مراسم برپا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده، که برای ایجاد این میزان فرصت شغلی، بخشی به‌صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفائی، بخشی توسط مراکز کاریابی و بخشی دیگر با گذراندن دوره‌های آموزش شغلی انجام شده است.

روشن، اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار موثر، محوری عنوان کرد و گفت: یکی از برکات این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق و نخبه استان خواهد بود.

وی از مجموعه استانداری، مدیران عامل بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط، به عنوان یاوران اشتغال در طرح‌های کمیته امداد نام برد که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش به‌سزایی داشته‌اند.

روشن، اظهار کرد: معرفی کمیته امداد به‌عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال‌زا از اهداف این رویداد مهم خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660072

مهمترین اخبار ایران و جهان: