نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 20:31

روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و شناخت ظرفیت‌های استان باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ بهمن‌ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز این استان ثبت شده است که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، ارتقا، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است که باید به مردم کشور و دنیا معرفی شود.

نکونام اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ایجاد ستادی دائمی برای بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری را فراهم کنند تا در طول سال برای گرامیداشت این استان برنامه‌های تخصصی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: در طی ۴۵ سال گذشته، زحمات فراوانی همراه با استقامت را پشت سرگذاشته‌ایم زیرا از آغاز انقلاب تا کنون همیشه تحریم بوده‌ایم و علی رغم فتنه‌های متعدد دستاوردهای قابل توجهی به دست آورده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بسیاری از موارد از جمله در زمینه‌های فرهنگی، علمی، نظامی، بهداشتی و دیگر موارد رتبه‌های برتر دنیا را کسب کرده‌ایم.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667528

مهمترین اخبار ایران و جهان: