نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 12:28

ورود موج جدید سرما از هفته آینده در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه با تقویت و استقرار جریانات شمالی شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، بارش متناوب برف و باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش دما و بارش برف و باران در استان مازندران بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش برف از تمل رامسر با ارتفاع ۵۰، شانه‌تراش تنکابن ۳۵، دناعلیای چالوس ۳۴، رامسر، سیاه‌بیشه، کلاردشت و بطاهرکلای بلده ۱۵ سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: شاهد بارش باران در استان بودیم که بیشترین باران از تمل رامسر ۴۵، گلعلی‌آباد تنکابن ۴۲، کلوده محمودآباد ۳۸، ایزدشهر ۳۶ میلی‌متر به ثبت رسید.

اسدی با اعلام اینکه این سامانه امروز تضعیف شد و شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در استان هستیم، بیان کرد:  به‌تدریج از ناپایداری هوا کاسته می‌شود و فردا جمعه غالبا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

وی یادآور شد: روز شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری ولی در ساعت بعدازظهر و شب در ارتفاعات شاهد بارش برف و باران هستیم.

معاون هواشناسی مازندران تصریح کرد: از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه با تقویت و استقرار جریانات شمالی شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، بارش متناوب برف و باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

اسدی با اعلام اینکه هفته پیش‌رو تداوم هوای سرد و زمستانی را خواهیم داشت که تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس است.

وی گفت: دریای مازندران طی امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649172

مهمترین اخبار ایران و جهان: