نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 17:12

اهدای ۱۱۰ بازی هیجانی و ورزشی توسط سپاه تهران بزرگ به مدارس

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: اهدای ۱۱۰ بازی هیجانی و ورزشی به مدارس و دانش آموزان مناطق شهر تهران در راستای افزایش نشاط و تحرک دانش آموزان پایتخت انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آیین رونمایی و اهدای ۱۱۰ بازی هیجانی و ورزشی به مدارس و دانش آموزان مناطق شهر تهران توسط سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده این سپاه، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج پایتخت، صبح امروز در مراسم صبح گاه سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسن زاده در این مراسم اظهار کرد: اهدای ۱۱۰ بازی هیجانی و ورزشی به مدارس و دانش آموزان مناطق شهر تهران توسط سپاه حضرت محمد رسول‌ الله(ص) در راستای افزایش نشاط و تحرک دانش آموزان پایتخت است که هر کدام از آن‌ها دارای ۱۸ آیتم است که در مدارس توزیع می شود.

وی گفت: قرار بر این بود که بتوانیم یک حرکتی را در مدارس ایجاد کنیم که نشاط و تحرک را بالا ببرد و این نمونه‌ای از مسابقات ورزشی و هیجانی است که در صدا و سیما نیز مشاهده کردیم که بعضا مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفت و با طراحی بهتر و بیشتر قرار شد که ۱۱۰ سری از آن تهیه شود تا اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات کنند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: بعد از برگزاری مسابقات در مدارس، برترین‌های مدارس منطقه دوره‌ای را با کمک معاونت تربیت بدنی انجام خواهند داد و برترین‌های مناطق مشخص می‌شوند و برنامه تلویزیونی ۱۰ تا ۲۰ قسمتی با حضور دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود که از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

سردار حسن زاده در ادامه تاکید کرد: اگر به خوبی برنامه ریزی کنیم و این کار را به خوبی دنبال کنیم طبیعتا شاهد یک تحرک، نشاط و تعالی آمادگی جسمانی و سلامت و ان شاءالله برنامه فاخری در صدا و سیما باشیم شاید یک مبنا و الگویی باشد برای اینکه دانش آموزان و جوانان و نوجوانان و خانواده‌های ما بیشتر در صدا و سیما دیده شوند تا افراد دیگر و این‌ها انگیزه پیدا کنند برای اینکه در عرصه‌های ورزشی و یا حتی هنری در آینده بتوانند بدرخشند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه این کار با ارزش و اثرگذار و در عین حال کار پرزحمتی است، افزود: این برنامه هر سال با یک تغییر کوچکی در چینش و رکورد‌ها با افزودن چند آیتم به آن می‌تواند متحول شود و هر سال با یک شیوه و مدل جدید اجرا شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 976772

مهمترین اخبار ایران و جهان: