نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 21:28

اعزام ۲ هزار زائر از خراسان‌شمالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام ۲ هزار زائر از این استان به وسیله ۶۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۲ هزار زائر از این استان به وسیله ۶۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام شدند.

وی گفت: ظهر شنبه ۱۳ خردادماه، کاروان زائران بجنورد طی مراسمی نمادین از محل امامزاده سید عباس (ع) به وسیله ۱۶ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند تا فردا در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به اعزام زائران از سایر شهرستان‌ها افزود: در طول سال جلسات متعددی به منظور خدمات رسانی باکیفیت، تامین ناوگان و ارائه سفر ایمن به زائران برگزار همچنین کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید شده است.

مشتری زمان بازگشت زائران را روز ۱۵ خرداد اعلام و اظهارکرد: زائران در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌ گویای ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259928

مهمترین اخبار ایران و جهان: