نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 10:20

مأموریت برخی‌ها برای کشف حجاب جهت مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برخی ها در کشور از سرویس‌های بیگانه مأموریت دارند تا با کشف حجاب، تحریم‌ها را مشروعیت بخشیدن و زمینه تشدید تحریم‌ها را فراهم‌ آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در همایش روش صحیح ترویج عفاف، حجاب و جهاد تبیین، در مجتمع اهل‌‌بیت ساری با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی در فتنه و دسیسه اخیر انقلابی و مذهبی عمل کردند، اظهار کرد: این فتنه ها و دسیسه‌ای بود که بر علیه جوانان راه‌اندازی شده بود و جوسازی رسانه‌ای سنگینی راه انداخته بودند اما در این جنگ ترکیبی امت ایران اسلامی مرعوب دسیسه‌ دشمنان نشدند.

وی بانوان ایران اسلامی را پرچمداران حیا و عفاف دانست و افزود: آنچه که در مسئله عفاف و حجاب مهم است، قرار گرفتن در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برخی‌ها با ترفندهایی از جمله با موضوع کشف حجاب به دنبال سلطه بر جامعه ایران اسلامی هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتی کشف حجاب را حرام سیاسی و شرعی دانستند و یادآور شد: دشمنان با حمله به موضوع حجاب به دنبال در هم شکستن اتحاد ملت ایران و ایجاد نافرمانی مدنی در کشور هستند.

سلگی از مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها با حمله به حجاب توسط برخی از عوامل داخلی که توسط سرویس‌های جاسوسی بیگانگان خط می‌گیرند، خبر داد و تصریح کرد: برخی‌ها مأمور به کشف حجاب در جامعه جهت از بین بردن عفت و حیا هستند و با این کار بهانه به دست دشمن برای افزایش تحریم‌ها را می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران در همه ادوار در برابر مطرح شدن موضوعاتی همانند حمله به عفاف و حجاب روشن است، خاطرنشان کرد: ۹۰ سال قبل نیز ملت ایران در برابر استبداد رضاخان برای کشف ایستادند تا از اصول و ارزش‌های خود یعنی عفاف و حجاب نگذرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران گفت: برخی‌ها نیز امروزه راه توسعه کشور را عبور از دالان فرنگی می‌دانند و این روشنفکران در دانشگاه‌های رسمی عفول را از دوران اسلام اعلام کردند و این دلدادگان به غرب اگر اسلام را موجب عقب‌ماندگی می‌دانند، چطور نمی‌دانند که تمامی اندیشمندان ایرانی پسا اسلام ظهور کردند و الگوی دانشمندان غربی شدند.

سلگی با اشاره به اینکه از زمانی دلدادگی برخی از به اصلاح روشنفکر داخلی به غرب موجب افول علمی ایران را رقم زدند، افزود: همه حربه‌های دشمنان بهانه برای نابودی ایران اسلامی و ایران قوی است و روزی به دنبال تصرف ایران اسلامی بودند و امروزه نیز با راه‌اندازی فتنه‌ها به دنبال نابودی کشور هستند که باز هم با بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310028

مهمترین اخبار ایران و جهان: