نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 14:20

آیت‌الله دژکام: برپایی باشکوه جشن‌های عید غدیر، دشمنان را نا امید کرده است

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه با برپایی باشکوه جشن‌های غدیر یاس و نا امیدی بر دشمن مستولی شده است، گفت: برپایی باشکوه جشن‌های غدیر، به دشمنانی که سعی داشتند چهره‌ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر امام علی(ع) و اهل بیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف الله دژکام، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز بیان کرد: مردم فارس در برپایی جشن‌های عید از قربان تا غدیر سنگ تمام گذاشتند و هزینه‌های ای مراسم از جیب کرم مردم استان تامین شد.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: برپایی با شکوه جشن‌های غدیر به دشمنانی که سعی داشتند چهره‌ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر علی(ع) و اهل بیت است.

آیت الله دژکام با اشاره به کم بودن ظرفیت ورزشگاه حافظیه و کمبود جا برای حضور همه دوستداران علی (ع) در جشن باشکوه بیعت ، گفت: مدیران ورزشی و وزیر ورزش تلاش کنند تا ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس هرچه زودتر تکمیل شود.

وی با اشاره به سالروز فرمان سال ۱۳۱۴ رضا شاه در کشف حجاب، یادآور شد: ایرانیان مسلمان و پیرو مکتب توحیدی دست از این مکتب نکشیدند و امروز نیز خود مردم برای نقش بر آب کردن نقشه دشمنان در گرفتن حجاب و عفاف از بانوی ایرانی وارد میدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه آینده ولادت امام موسی کاظم (ع) است که سه فرزند این امام بزرگوار در فارس هستند و باید خود را صاحب جشن فرض کرده و با شکوه تمام برگزار کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: تا مردم ایران پایبند ولایت هستند استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با برپایی باشکوه جشن‌های غدیر یاس و ناامیدی بر دشمن مستولی شده است.

پس از برپایی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شیراز، نمازگزاران عقد اخوت بستند و مراسم عمامه گذاری جمعی از طلبه های جوان شیرازی برگزار شد.

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1340572

مهمترین اخبار ایران و جهان: