نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 21:06

وحدت و هم افزایی خوبی در بین مدیران استان قم وجود دارد

قم- استاندار قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی نسبت به قم دارند افزود: مسئولان قم هماهنگی و هم افزایی خوبی دارند و وحدت خوبی در مجموعه استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: امیدواریم این جابجایی‌ها در جهت تلاش و اثر بخشی بیشتری باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های پذیرش مسئولیت امانت داری است افزود: شهادت می‌دهم سردار میرفیضی در طول سه سال خدمت در قم امامت دار این مسئولین خطیر بود و با حضور وی فضای خوبی بر شورای تأمین استان حاکم بود و یکی از ارکان اساسی شورای تأمین نیروی انتظامی است.

استاندار قم گفت: دشمنان برای قم برنامه‌های جدی دارند و با تلاش‌های صورت گرفته و مشارکت دستگاه‌های متولی امنیت از حمله نیروی انتظامی شرایط استان به خوبی مدیریت شد.

وی ادامه داد: امیدواریم سردار میرفیضی در استان خوزستان که شرایط خاصی دارد نیز منشأ خدمات باشد و شهدای آن سرزمین وی را در این مسئولیت یاری دهند.

شاهچراغی افزود: این روزها شرایط سخت و دشوار است و امید است همگان در مسیر خدمت به مردم عزیز سربلند باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکیدات فراوانی نسبت به قم دارند افزود: مسئولان استان قم هماهنگی و هم افزایی خوبی دارند و وحدت خوبی در مجموعه استان وجود دارد و امید است با حضور سردار میرحیدری که در برهه‌ای در این استان مشغول به فعالیت بودند این مسیر ادامه یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287728

مهمترین اخبار ایران و جهان: