نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 11:44

بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر به کشور بازگشتند

رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار ‌محمد شرفی‌ رئیس قرارگاه اربعین فراجا، در جمع خبرنگاران پایانه مرزی مهران گفت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند. 

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر به کشور بازگشتند و همچنان بحث حمل‌ونقل مهم ترین مولفه به شمار می آید که در این زمینه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم پیش بینی شده و تا به امروز کسری اتوبوس نداریم. 

رئیس قرارگاه اربعین فراجا یادآور شد: همکاران راهنمایی و رانندگی و سایر حوزه های انتظامی نیز با استقرار در تمامی مسیرها در حال روان سازی و راهنمایی هستند تا ان شاءالله همگی این عزیزان به سلامت به شهرهای خود بازگردند. 

وی بیان کرد: مقرر شده تا در خصوص تأمین وسایل نقلیه و مسیرهای جاده ای منتهی به کشور عزیزمان ایران را مهیاسازی و پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز کنار زائران باشند تا بدون مشکل بازگردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تردد ها در محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484572

مهمترین اخبار ایران و جهان: