نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:08

راهپیمایی اربعین بزرگترین حماسه حضور و اجتماع در تاریخ بشر است

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین حماسه حضور و بی‌نظیرترین اجتماع در طول تاریخ بشر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تلاش قدرت‌های استکباری برای زیر سوال بردن اربعین و یا مخدوش جلوه دادن آن و حتی عدم انعکاس این حماسه عظیم نشان است ترس و نگرانی آنها از پیامدهای این حماسه دارد.

ترابی گفت: علیرغم تبلیغات مسموم و عملیات روانی دشمنان، بحمدالله هم عاشورای امسال و هم مراسم اربعین باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و راهپیمایی اربعین بزرگترین حماسه حضور و بی‌نظیرترین اجتماع در طول تاریخ بشر است.

امام جمعه رباط کریم بیان داشت: در این عصر و زمان ابلاغ پیام روح بخش پیامبر رحمت (ص) از بزرگترین وظایف و مسئولیت‌های مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به اینکه امروز بشریت تشنه ی عدالت و جویای حقیقت به سرعت جذب اسلام می‌شوند و تنها راه نجات خود را عمل به تعالیم اسلام می‌داند، و ترس و وحشت قدرت‌های استکباری از همین است عنوان داشت: فرانسه که خود را مهد آزادی و دموکراسی می‌داند آزادی زنان و دختران مسلمان این کشور را محدود کرده و بی‌حجابی را به آنها تحمیل می‌نماید چرا بی‌حجابی اجباری در فرانسه قانون است ولی در ایران اسلامی حجاب قانونی را خلاف آزادی می‌دانید.

ترابی افزود: در غرب به بهانه سکولاریسم عملاً آزادی افراد را محدود می‌کنند ولی اهانت به مقدسات ادیان مخصوصاً اسلام آزاد است و مورد حمایت دولت‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490028

مهمترین اخبار ایران و جهان: