نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 11:04

ستاد خدمات سفر سمنان؛ در آماده‌باش کامل

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در این استان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه همزمان ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در استان سمنان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده‌باش کامل باشند.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همراه‌سراهای بیماران را آماده‌سازی و بهسازی کرده تا در صورت مراجعه زائران و مسافران حادثه دیده و بیمار دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل نسبت به بازدید مستمر از خودپردازهای شهرها اقدام کنند؛ به هیچ عنوان پسندیده نیست که زائر و مسافری در استان سمنان با خودپردازهای خالی و غیرفعال مواجه شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: شهرداری‌های استان سمنان نظافت، بهسازی و بهبود و زیباسازی منظر شهری، بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بوستان‌ها و پارک‌ها را با توجه به فرارسیدن دهه سوم ماه صفر و ورود مسافران و زائران به صورت ویژه در برنامه کاری قرار دهند.

وی گفت: تمامی روستاهای در حاشیه جاده استان سمنان در دهه سوم ماه صفر برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در آماده‌باش باشند.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به برقراری چهار پرواز رفت و برگشتی ویژه اربعین حسینی برای ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان و شاهرود، نیاز است تا فرمانداران سمنان و شاهرود به صورت ویژه بر هرچه بهتر برگزار شدن این مهم نظارت داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: افزایش میزان آمار تصادفات رانندگی در شهرها در مورد راکبان موتورسیکلت‌ها در شهرهای استان سمنان قابل قبول نیست؛ در بحث کاهش این مهم نیاز است تا با جدیت بیشتر نظارت و اجرای طرح‌های کنترلی صورت گیرد.

هاشمی تأکید کرد: مصوبات جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در راستای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران، لازم‌الاجراست.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476772

مهمترین اخبار ایران و جهان: