نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 16:07

آناصنعت پاسارگاد قهرمان فوتسال قم شد

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم به ریاست رضا بمانی بازی‌های این فصل از لیگ برتر باشگاه‌های استان قم را با حضور 9 تیم برگزار کرد و سرانجام بعد از 16 هفته رقابت رفت و برگشت، تیم آناصنعت پاسارگاد بالاتر از دیگر رقبا مقام نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

آناصنعت در این فصل بیشترین پیروزی و امتیاز را نسبت به دیگر رقبا کسب کرد و عملکرد موفق در گلزنی و همچنین امور دفاعی که این تیم را در کنار تیم متصا به عنوان بهترین تیم دفاعی معرفی کرد، گوی سبقت را از رقبای سرسختی همچون ذاکر و متصا ربود و سکوی نخست را تصاحب کرد.

آیین اختتامیه و اهدای جام تیم‌های برتر مسابقات فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم با حضور مهندس سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد برگزار شد، مراسمی که در آن علی احمدی دبیر هیات فوتبال، رضا بمانی مسوول کمیته فوتسال و مدیران تیم‌های دوم و سوم هم حضور داشتند.

در این مراسم کاپ قهرمانی رقابت‌های این فصل به تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد اهداء شد، موفقیتی که تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد با 12 پیروزی، 2 تساوی، 2 باخت، 54 گل زده، 30 گل خورده، تفاضل گل مثبت 24 و کسب 38 امتیاز از آن خود کرد.

در رده‌بندی نهایی بازی‌های فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتسال ذاکر با 35 امتیاز، متصا با 34 امتیاز، ارتباط‌سازان با 20 امتیاز ، فولاد پارسیان با 19 امتیاز ، شهدای نیروگاه با 18 امتیاز ، مقاومت با 17 امتیاز، آتیه‌سازان با 16 و خادم‌الحسین با 8 امتیاز رتبه‌های دوم تا نهم را کسب کردند.

تیم آناصنعت پاسارگاد این موفقیت را به مدیریت جواد بازدار، سرمربیگری علی فخار کسب کرد و مربی تیم مهدی سلیمانی، مربی گلرها ماشالله تاشکه و تدارکات روح‌الله انصاری بودند، لیگی که بار دیگر استعدادها و نخبه‌های زیادی را به سطح اول فوتسال قم به عنوان یکی از پایگاه‌های فوتسال‌خیز کشور معرفی کرد.

همچنین محسن بخشی، سیدعلی حسینی، علی عباسی، حسین امینی، محمدرضا ابراهیمی، حسین صادقی، مرادبیات، ابوالفضل هاشمی، محمد کوهستانی، امیرحسین مرادی، مهدی حامدی، امیرحسین باقری، ابوالفضل دامن‌خشک، جواد سنگتراشان، علیرضا روحانی، جواد برزگر، محمد هاشم‌پور، حامد قلی‌زاده، سیدمحمد موسوی و ماهان بی‌آزار بازیکنان آناصنعت در این فصل بودند.

مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد در حاشیه این مراسم موفقیت در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را به کادر فنی و اعضای تیم آناصنعت تبریک گفت و افزود: ابتدا باید به آقای رضا بمانی رئیس کمیته فوتسال استان قم بابت برگزاری با برنامه این رقابت‌ها صمیمانه خداقوت بگویم چون لیگ‌های استان قم در تمام رده‌ها بسیار خوب برگزار می‌شود.
سیدمحمد شرافتی ادامه داد: بعد از قهرمانی در لیگ‌های نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های استان قم، این سومین قهرمانی آناصنعت در فصل 1401 به شمار می‌رود، ضمن اینکه در لیگ برتر امیدهای ایران نیز رتبه سوم را کسب کرده‌ایم و با یک برنامه‌ریزی مطلوب در سال 1402 به دنبال موفقیت‌های بیشتر در این رشته هستیم زیرا قم معدن استعدادهای فوتسال است و قابلیت و ظرفیت کسب دستاوردهای مختلف در عرصه استانی، کشوری و بین‌المللی دارد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077072

مهمترین اخبار ایران و جهان: