نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 12:39

برنامه های نوروزگاه در ایلام لغو شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: به مناسبت شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج حسین عباسی تبریزی تمامی برنامه های نوروزگاه ها در ایلام لغو می شود.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج حسین عباسی تبریزی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  و به احترام این شهید گرانقدر و تمامی شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی برنامه های نوروزگاه ها لغو می شود.

وی افزود:به روان پاک و مطهر شهدای ایران اسلامی درود میفرستیم و از درگاه باری تعالی برای حاج حسین عباسی تبریزی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) خواهانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ادامه داد: به مناسبت شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج حسین عباسی تبریزی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همه برنامه های نوروزگاهی استان ایلام از امروز لغو شده است.

فرزاد شریفی یادآور شد: در صورت برگزاری نورزگاه ها در روزهای آتی به مردم و گردشگران نوروزی برای حضور در این ویژه برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114015

مهمترین اخبار ایران و جهان: