نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 17:30

نرخ بلیت اتوبوس از ارومیه تا مرزهای ۶ گانه اربعین اعلام شد

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: لیست نرخ بلیت ناوگان جاده‌ای بین شهری از ارومیه به مقصد پایانه‌های مرزی ۶ گانه ویژه تردد زائران اربعین سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان آرامون ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم اعمال نرخ‌ها برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: قیمت اتوبوس از ارومیه تا مرز مهران در ایلام با سه نرخ ۷۲۰ هزار تومان در اتوبوس ۲۵ نفره، ۶۰۰ هزار تومان در اتوبوس ۳۰ نفره و ۴۲۹ هزار تومان در اتوبوس ۴۲ نفره متغیر است.

وی در خصوص قیمت اتوبوس برای انتقال زائران از ارومیه تا مرز چذابه در استان خوزستان نیز افزود: سه قیمت تصویبی به ترتیب ۹۸۸ هزار تومان، ۸۲۴ هزار تومان و ۵۸۹ هزار تومان برای هر نفر است.

به گفته وی، این نرخ تا مرز شلمچه در استان خوزستان نیز با قیمت‌های یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، ۸۹۲ هزار تومان و ۶۳۷ هزار تومان به تصویب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به تردد زائران از مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز گفت: از مبدا ارومیه تا مرز خسروی نیز مقرر شده اتوبوس‌ها با نرخ به ترتیب ۵۵۰ هزار تومان، ۴۵۹ هزار تومان و ۵۴۲ هزار تومان زائران اربعین را تا مقصد برسانند.

آرامون همچنین نرخ حمل و نقل از طریق اتوبوس تا مرز باشماق استان کردستان را نیز اعلام کرد و ادامه داد: قیمت‌ها به ترتیب ۳۴۵ هزار تومان، ۲۸۸ هزار تومان و ۲۰۶ هزار تومان از مبدا ارومیه تا مرز باشماق است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466559

مهمترین اخبار ایران و جهان: