نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:03

ژنرال صهیونیست نسبت به فروپاشی ارتش این رژیم هشدار داد

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که جنگ با مقاومت می‌تواند به فروپاشی ارتش این رژیم بیانجامد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «اسرائیل زیف»، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که ارتش این رژیم در صورت ورود به جنگ ممکن است از هم فروبپاشد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۷ تلویزیون این رژیم از کابینه رژیم صهیونیستی خواست که در سایه تنش‌هایی که در مرزهای شمالی اراضی اشغالی وجود دارد از جنگ با حزب‌الله لبنان بپرهیزد، چرا که این جنگ می‌تواند منجر به فروپاشی ارتش این رژیم شود.

زیف افزود: اسرائیل در حال حاضر نه تنها باید از جنگ دوری کند، بلکه باید به خود مسلط باشد و در نتیجه اقدامات حزب‌الله به سوی درگیری کشیده نشود؛ زیرا ارتش به دلیل سیاست‌های غیرمسئولانه کابینه نتانیاهو می‌تواند از هم فرو بپاشد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی افزود: این اقدامات تحریک آمیز و تهدیدهای ۲ طرفه، می‌تواند منطقه را به آتش بکشد. نکته مهم این است که مرزهای لبنان با مرزهای نوار غزه تفاوت دارد و کوچکترین حادثه‌ای در این منطقه می‌تواند به یک درگیری همه‌جانبه و فراگیر بیانجامد.

زیف ادامه داد: ایران و حزب‌الله اتفاقات جاری اسرائیل را از نزدیک دنبال می‌کنند. آنها احساس می‌کنند که اسرائیل در دوران ضعف به سر می‌برد و این احساس می‌تواند آنان را به سوی اقدامات تحریک‌آمیز جهت در تنگنا قراردادن اسرائیل سوق دهد.

پیش از این نیز یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفته بود که مرزهای شمالی اراضی اشغالی شاهد تنش‌های روزافزون است. گالانت بدون اشاره به اشغال بخشی از اراضی لبنان توسط رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که دلیل این افزایش تنش، اقدامات تحریک‌آمیز حزب‌الله در قبال رژیم صهیونیستی است و ایران در پس این اقدامات قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477915

مهمترین اخبار ایران و جهان: