نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 12:22

کارشناس بین‌الملل: مردم ایران در راهپیمایی امروز حضور حداکثری داشته باشند

ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به راهپیمایی سراسری امروز مردم ایران در حمایت از کودکان مظلوم غزه، گفت: مردم ایران که افتخار دفاع از مظلوم و مردم فلسطین را داشته و دارند، باید در راهپیمایی امروز حضور حداکثری داشته باشند.

ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی سراسری امروز مردم ایران در حمایت از کودکان مظلوم غزه، گفت: ماجرای جنایتکاری رژیم صهیونیستی امروز کاملاً آشکار است و برخورد با جنایات جنگی دولت کودک‌کش اسرائیل، به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ما شاهدیم که امروز همان اروپایی که در ابتدا حمایت کامل از حملات رژیم صهیونیستی داشت، امروز کاملاً چرخش کرده و حتی خود بایدن نیز اسرائیل را از ادامه این کشتار نهی می‌کند.

ظهره‌وند تاکید کرد: دلیل این چرخش این است که همه کانون‌های قدرت، متاثر از افکار عمومی جهان هستند، همانطور که تغییر کابینه دولت بریتانیا نیز متاثر از راهپیمایی میلیونی در لندن بود.

وی افزود: بنابراین ایران به عنوان راس محور مقاومت که افتخار دفاع از مظلوم و مردم فلسطین را داشته و دارد، باید در این پرچمداری حضور حداکثری داشته باشد و از این جنایاتی که اتفاق افتاده است اعلام بیزاری کند و خواستار تشکیل دادگاهی بین‌المللی برای مجازات این جنایتکاران باشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل یادآور شد: بنابراین حداقل کاری که می‌توان انجام داد حضور میلیونی مردم در صحنه  برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و انشالله مردم ایران امروز پیام بیزاری از جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهند رساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576215

مهمترین اخبار ایران و جهان: