نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 17:16

رایزنی‌های ترکمنستان و روسیه در مورد فعالیت‌های مطبوعاتی

رایزنی‌های ترکمنستان و روسیه در زمینه همکاری‌ در حوزه مطبوعات بین رؤسای بخش‌های ساختاری نهادهای دیپلماتیک دو کشور در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رایزنی‌های ترکمنستان و روسیه در زمینه همکاری‌ در حوزه مطبوعات بین رؤسای بخش‌های ساختاری نهادهای دیپلماتیک دو کشور در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در جریان این رایزنی‌ها که در چارچوب اجرای «برنامه همکاری بین وزارتخانه‌های امور خارجه ترکمنستان و روسیه برای سال‌های 2023-2024» انجام شد، دیپلمات‌های دو کشور درباره فعالیت‌های خدمات مطبوعاتی ترکمنستان و روسیه با چشم‌انداز توسعه همکاری‌ها در قالب دوجانبه و هم در چارچوب ساختارهای منطقه‌ای و بسترهای بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این مذاکرات، موضوعات دیپلماسی دیجیتال در چارچوب استفاده از ابزارهای رسانه‌های پیشرفته برای پوشش اطلاعاتی سیاست خارجی بررسی و به تقویت همکاری بین نشریات نهادهای دیپلماتیک دو کشور توجه شد.

دو طرف در پایان این رایزنی‌ها علاقه‌ متقابل خود را برای گسترش بیشتر تماس‌ها و مبادلات بین بخش‌های مربوطه وزارتخانه‌های امور خارجه دو کشور، ابراز کردند.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613515

مهمترین اخبار ایران و جهان: