نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 23:25

صعود بانوان گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال/ بیک‌لیک‌لی: قهرمان می‌شویم

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با غلبه بر حریف خود در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان به فینال این رقایت‌ها صعود کرد.

به گزار خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور عصر امروز در دیدار خانگی به مصاف تیم گروه بهمن رفت که موفق شد با نتیجه ۷۳ بر ۵۱ پیروز شود.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار از این مرحله با گروه بهمن تهران با نتیجه ۶۰ بر ۴۳ پیروز شده بود که با کسب دومین پیروزی به فینالی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

شهرداری گرگان در فینال به مصاف تیم تیروژ حیات کردستان خواهد رفت تا تکلیف قهرمانی این دوره نیز مشخص شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص دیدار امروز اظهار کرد: با چالش‌های مختلفی از قبل شروع رقابت‌ها تا همین امروز روبرو بودیم و می‌دانستیم مسیر سختی را در در پیش خواهیم داشت.

نیکا بیک‌لیک‌لی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم به فینال راه پیدا کنیم و عملکردمان نشان داد نام گرگان بی‌دلیل در بسکتبال نمی‌درخشد.

وی اضافه کرد: تا فصل گذشته ناراحتی ما از این بود که فقط بسکتبال آقایان مورد توجه است اما در فصل جاری کامل دیدم که چقدر تیم بانوان نیز برای مردم اهمیت دارد و همه تیم را حمایت می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی و حتی در طول فصل نا مهربانی‌های مختلفی از تیم مقابل و حتی افراد دیگر دیدیم اما تمرکزمان را بر این گذاشتیم که در زمین مسابقه لیاقتمان را ثابت کنیم و پاسخ نامهربانی‌ها را بدهیم.

بیک‌لک‌لی در خصوص پیش‌بینی بازی فینال گفت: با توکل بر خدا با نتیجه سه بر صفر پیروز خواهیم شد و قهرمان می‌شویم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم بانوان بیشتر حمایت شوند، بانوان این شهر شایستگی‌های فراوانی دارند و می‌توانند پا به پای آقایان افتخارآفرینی کنند و امیدواریم بتوانیم جام را امسال به گرگان بیاوریم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1064859

مهمترین اخبار ایران و جهان: