نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:09

مسئولان و بانک‌ها صنایع کوچک و زودبازده را حمایت کنند

خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد تأکید کرد: مسئولان و بانک‌ها صنایع کوچک و زودبازده را در استان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان متقی به دنیا دل نمی‌بندد و از دنیا عبور می‌کند.

وی با اشاره به مناسبت ۲۱ مرداد و روز حمایت از صنایع کوچک، عنوان کرد: مسئولان و بانک‌ها صنایع کوچک را که زودبازده هستند را حمایت کنند، برای رونق تولید و مهار تورم راهی جز این نیست.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به ۲۳ مرداد و روز مقاومت اسلامی، بیان داشت: یاد همه کسانی که در این مسیر زحمت کشیدند و با جان و مال مانند شهید سلیمانی در محور مقاومت تلاش کردند، گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام شمسی فر با بیان اینکه آسایش و آرامشی که داریم به‌واسطه تلاش و مجاهدت‌های عزیزان محور مقاومت است، گفت: اگر محور مقاومت نبود، ما باید در داخل شهرهای خودمان با داعش می‌جنگیدیم، این محور مقاومت بود که قبل از رسیدن به مرزهای ما داعش را از بین برد و امنیت و آسایش کشور را حفظ کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت ۱۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به وطن، گفت: این عزیزان شهیدان زنده هستند، مسئولان به مشکلات این قشر رسیدگی کنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) به‌عنوان پیام‌آور کربلا، بیان داشت: اگر من و شما با دین آشنا هستیم، اگر معارف اسلامی و احکام را می‌شناسیم، به‌خاطر مجاهدت‌ها و پیام‌رسانی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436915

مهمترین اخبار ایران و جهان: