نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:46

ایجاد شغل برای جوانان سرمایه‌گذاری در لرستان است

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: ایجاد شغل برای جوانان هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با خیرمقدم به حضور سردار رضایی و حاضران در جلسه، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: دو نعمت همیشه مجهول هستند یکی امنیت و دیگری سلامت که هیچ سرمایه‌گذاری اقتصادی، مذهبی، فرهنگی و غیره بدون آنها به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: کار پلیس از مرز تا شهر است و در امر برقراری امنیت شهروندان حتی در زمان کرونا و دیگر موارد هم از این کار دست برنمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر در بحران‌های سختی قرار گرفت و این شاید امتحانی بود که با آن آزموده شویم و بحمدالله در این امتحان سربلند بیرون آمدیم اما می‌بایست تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم و مراقب دیگر دسیسه‌های دشمنان باشیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی، اظهار داشت: لرستان دارای مردمی متدین و انقلابی است که بارهاوبارها نشان داده است در همه زمینه‌ها از جمله امنیت خود و سایر استان‌های هم‌جوار نیز تلاش مضاعفی داشته است.

وی بیان داشت: استان لرستان دارای منابع اقتصادی از جمله سنگ‌های تزئینی و… است؛ اما متأسفانه از این ظرفیت به‌خوبی استفاده نشده و می‌بایست توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افزود: در بحث سرمایه‌گذاری که اگر جوانان مشغول به کار شوند این‌قدر دچار آسیب و جرایم نخواهیم شد، راه‌اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری است و به‌جای پیشگیری سراغ درمان برویم و از آسیب‌پذیری جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: انصافاً پلیس لرستان پای‌کار است و در زمان حضور سردار الهی وضعیت مطلوب شده است و دیگر مسئولان نیز می‌بایست با پلیس همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند، زیرا کارکنان انتظامی در همه موارد حضور دارند و شبانه‌روز در برقراری امنیت مردم تلاش مضاعف می‌کنند.

وی گفت: برخورد با قاچاق غیرمتعارف، سلاح و مهمات، جرایم آسیب‌زا، عفاف و حجاب و… می‌بایست بیش‌ازپیش مدنظر همه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394815

مهمترین اخبار ایران و جهان: