نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 06:33

آمادگی کامل فوریت های پزشکی برای والیبال قهرمانی مردان آسیا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از آمادگی کامل اورژانس و فوریت های پزشکی برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،  رضازاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از آمادگی کامل اورژانس و فوریت های پزشکی برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خبر و اظهار داشت : از روز اول اخذ میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا جلسات هماهنگی با مسئولان برگزاری مسابقات در مورد جانمایی آمبولانس ها در سالن ها و نحوه ی خدمت رسانی به ورزشکاران و هواداران دارای مصدومیت انجام شد.

وی در مورد نحوه ی خدمت رسانی فوریت های پزشکی گفت : طی جلساتی هماهنگی های لازم با بیمارستان های امام خمینی (ره) ، بیمارستان کوثر ، بیمارستان طالقانی و بیمارستان سیدالشهداء به عنوان بیمارستان معین انجام شده است. 

وی گفت: ضمن اینکه در طول برگزاری مسابقات؛ در بیمارستان امام خمینی آنکال اتاق عمل و بخش مراقبت های ویژه خواهیم داشت ، همچنین سایر بیمارستان ها نیز در وضعیت آماده باش خواهند بود تا در صورت ایجاد مصدومیت ، جراحت یا هرگونه مشکل برای ورزشکاران و هواداران در سریع ترین زمان ممکن به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند.

رضا زاده خاطرنشان کرد: در مورد خود سالن های محل برگزاری مسابقات تجهیزات لازم مثل کیت احیا ، تخت های مخصوص و دیگر تجهیزات تأمین شده است که اتاق سالن غدیر به کامل تجهیز شده و اتاق سالن شهیدان آهندوست نیز تا پایان امروز تجهیز و آماده خواهد شد .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد:ضمن اینکه نیروهای فوریت های پزشکی در کنار زمین و برای رسیدگی به مصدومان حین مسابقات حضور فعال خواهند داشت با هماهنگی‌های انجام شده دو تیم فوریت های پزشکی هم در میان تماشاگران و با کیف های جان بگ مستقر خواهند شد تا سریع ترین زمان ممکن به هواداران خدمت رسانی انجام دهند .

 رضازاده در مورد آمبولانس های مستقر در محل برگزاری مسابقات اظهار داشت : اتوبوس آمبولانس در محوطه ی سالن غدیر ارومیه مستقر خواهد شد ضمن اینکه در این مسابقات ۲ دستگاه موتور آمبولانس نیز در نظر گرفته شده است ، در هر سالن یک دستگاه آمبولانس حضور خواهد داشت که با توجه به اهمیت مسابقات تعداد آمبولانس ها بیشتر نیز خواهد شد 

وی با اشاره به نیروهای کمکی فوریت های پزشکی در این مسابقات گفت : با هماهنگی های انجام شده با سازمان اورژانس کشور ۸ دستگاه آمبولانس از استان های کردستان ، زنجان ، اردبیل و آذربایجان شرقی در اختیار ما قرار خواهد گرفت تا در این مسابقات مورد استفاده قرار بگیرد 

رضا زاده ادامه داد : به جهت اهمیت مسابقات تیم های فوریت های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته در هتل های محل استقرار تیم ها و داوران و عوامل برگزاری مسابقات حضور خواهند داشت.

وی در پایان بار دیگر خاطرنشان کرد : سازمان فوریت های پزشکی استان به صورت کامل در طول مسابقات همراه تیم ها ، هواداران و مسئولان برگزاری خواهد بود و برای تیم ملی والیبال ایران نیز در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429715

مهمترین اخبار ایران و جهان: