نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:09

مدیران دشتستان تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: مدیران شهرستان دشتستان تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: با توجه به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم باید تکریم و فعالیت‌های قرآنی را در سطح شهرستان به صورت مضاعف انجام داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی افزود: قرآن شناسنامه مسلمین است، بنابراین در ترویج و تبلیغ آن تمام سعی و تلاش خود را باید به کار گیریم.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: بیش از صد جلسه محفل خانگی قرآن در سطح شهر برازجان برگزار می‌شود که از ۷۰ نفر از مسئولین آنها تقدیر به عمل آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی همچنین بیان کرد: در حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شهرستان دشتستان به عنوان شهرستان برتر در زمینه جلسات خانگی قرآن در سطح استان بوشهر معرفی شد.

وی ادامه داد: نماز جمعه قرارگاه و قطب فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود که می‌تواند در همه زمینه‌ها منشأ اثر باشد.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد: نماز جمعه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین و انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدماتی باشد که نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی همچنین افزود: لازم است مدیران تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند زیرا آنها در رساندن پیام دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین می‌توانند کمک خوبی برای دستگاه‌های اجرایی باشند.

در ادامه این جلسه ضمن تجلیل از گروه فرهنگی و قرآنی انتظار از کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع روستای طلحه با مسئولیت محمدرضا جوکار و محمدعلی دردانه، از خدمات چندین ساله حجت الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی، امام جمعه سابق سعدآباد تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419315

مهمترین اخبار ایران و جهان: