نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 21:45

نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در شاهرود برگزار شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر لزوم برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحسین میرکریمی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان در سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: این یادواره از سال ۱۳۸۳ برگزار می‌شده و امسال باید با کیفیت بهتری برپا شود.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت مقام شهدای روحانی شاهرود تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، باید به مشکلات تفرجگاه‌ها و نقاط تفریحی توجه شود.

میرکریمی خواستار برگزاری نمایشگاه پوشاک حجاب ایرانی اسلامی در شهرستان شاهرود با کیفیت خوب شد و بر حضور بسیج و سپاه با تمام ظرفیت در روز دختر در اجرای برنامه‌ای اثرگذار این مناسبت مهم تأکید کرد.

مطهری‌نسب، رئیس دادگستری شهرستان شاهرود نیز از موفقیت طرح عفاف و حجاب در شهرستان شاهرود خبر داد و با تشکر از همه دست‌اندرکاران این طرح، بر قدردانی ویژه از فعالان این عرصه تأکید کرد و افزود: تاکنون در راستای طرح عفاف و حجاب پرونده‌ای در شهرستان تشکیل نشده و این باعث موفقیت این طرح بوده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1195615

مهمترین اخبار ایران و جهان: