نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 10:41

روز قدس نماد وحدت مسلمین جهان در برابر اسرائیل است

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمین جهان در برابر اسرائیل است.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) است و این روز نه فقط روز فلسطین بلکه روز تمام جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس یوم الله بزرگی که سال‌ها است خار چشم استکبار و صهیونیسم جهانی و قبله نمای مبارزه و مقاومت است که هر ساله روز جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان نگاه همه‌ی آزادگان و آزادیخواهان، ملت‌های غیرتمند، انسان‌های با وجدان و وجدان‌های بیدار را به یک نقطه‌ی جهان یعنی بیت المقدس جلب می‌کند و مسلمان و مسیحی و یهودی و وجدان‌های بیدار را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین که بیش از نیم قرن است از خانه و وطن و سرزمین مادری خود رانده و آواره شده‌اند، فرا می‌خواند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است و به همین دلیل رژیم منحوس صهیونیستی به کمک آمریکا در همه این سال‌ها تلاش کرد تا از حیات و رشد این حرکت نمادین بکاهد.

کاکایی بیان کرد: اما به برکت دم مسیحایی امام خمینی (ره) این روز هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این نهضت مقدس را به آنجا رسانده که به تعبیر رهبر انقلاب، روز قدس به نماد بزرگ و شکوهمند وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144724

مهمترین اخبار ایران و جهان: