نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 19:43

اسکان بیش‌از ۴۰ هزار مسافر نوروزی در زائرسراهای خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: مجموع زائران بقاع متبرکه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا پایان چهارم فروردین‌ ماه جاری ۱۹۷ هزار و ۲۱۱ نفر بوده و مجموع اسکان‌ یافتگان نیز ۴۰‌هزار و ۳۳۷ نفر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: طرح ضیافت بهاری از طرح‌هایی بوده که اوقاف و امور خیریه در نوروز هر سال در بقاع متبرکه آن را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در روز چهارم فروردین‌ماه ۳۰ هزار و ۷۴۸ زائر در بقاع متبرکه استان تشرف یافته‌اند، تصریح کرد: همچنین تعداد اسکان یافتگان در بقاع متبرکه استان در این روز ۶ هزار  و ۱۴۸ نفر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ادامه داد: بازدید از خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، اعتقادی و خانواده، برگزاری ایستگاه سلامت، محافل قرآنی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت ادعیه و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه‌هایی بوده که در قالب طرح ضیافت بهاری در بقاع متبرکه اجرا شده و می‌شود.

بخشی‌پور گفت: مجموع زائران بقاع متبرکه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا پایان چهارم فروردین‌ماه جاری ۱۹۷ هزار و ۲۱۱ نفر بوده و مجموع اسکان‌ یافتگان نیز ۴۰‌هزار و ۳۳۷ نفر بوده‌اند.
انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1109924

مهمترین اخبار ایران و جهان: